Πόσο στοιχίζει να ανοίξω ένα καταστήμα Pizza Fan
Βασικός άξονας της λειτουργίας είναι η ικανοποίηση του πελάτη γι' αυτό ανέπτυξε ένα πελατοκεντρικό μηχανογραφικό σύστημα (CRM).
To σημαντικό κομμάτι της διαχείρισης πελατών είναι το τηλεφωνικό κέντρο (150 θέσεων), που υποδέχεται και προωθεί τις παραγγελίες στα καταστήματα. Ανερχόμενο ρόλο στην παραγγελιοληψία παίζει πλέον και το Internet όπου και εκεί η παρουσία της PIZZA FAN είναι στις πρώτες θέσεις αναζήτησης, με ειδικά σχεδιασμένο site, καμπάνια στο Google, εφαρμογή για smart Phone, έντονη παρουσία στο Facebook με πάνω από 100.000 fans, και έξυπνες διαδικτυακές καμπάνιες σε χιλιάδες sites, You Tube, Social Media, κ.ά..
To marketing της Pizza Fan με δεδομένη την αναγνωρισιμότητα του brand είναι προσανατολισμένο στην προώθηση των πωλήσεων, με πρωτοποριακές ενέργειες για την ελληνική αγορά. Βασική κατεύθυνση είναι η εκπτωτική πολιτική με προσφορές σε κουπόνια που διοχετεύονται μέσα από εντυποδιανομές πολλών τύπων και από τις συνεργαζόμενες εταιρίες που είναι πάνω από 70.000.
Η Pizza Fan γνωρίζει τις ιδιαιτερότητες της αγοράς μας για αυτό και δημιούργησε ευέλικτα μοντέλα Franchise που προσαρμόζονται στις ανάγκες κάθε περιοχής αλλά και στις δυνατότητες του επιχειρηματία. Η ευελιξία αυτή αφορά το μέγεθος για μικρές και μεγάλες περιοχές και τον τύπο Franchise. Υπάρχει το μοντέλο πλήρης επένδυσης και τα μοντέλα Business Facility Lease με κυμαινόμενη συμμετοχή κεφαλαίου & υποχρεώσεις καθώς επίσης και εγγύηση επιστροφής χρημάτων.
Με το άνοιγμα του καταστήματος, έμπειροι area managers μαζί με επιθεωρητές λειτουργίας και ανάπτυξης επιβλέπουν και εκπαιδεύουν το προσωπικό, επιτόπου για τις πρώτες 3-4 βδομάδες έως ότου να μπει σε κανονική λειτουργία.Το κεντρικό marketing παρακολουθεί συνεχώς, με βάσει τα στοιχεία των παραγγελιών, την πορεία κάθε καταστήματος και συμβάλει επί τόπου, με προωθητικές ενέργειες local marketing.
Δείτε πόσο στοιχίζει να ανοίξετε ένα κατάστημα Pizza Fan ΕΔΩ