Influencers: Οι πέντε κατηγορίες που μπαίνουν στο «μικροσκόπιο» της εφορίας
Η έρευνα έχει αναδρομική ισχύ
Στο «μικροσκόπιο» των φορολογικών αρχών έχουν μπει οι influencers του Διαδικτύου, σχετικά με τα έσοδα που δηλώνουν από διαφημίσεις καταστημάτων και προϊόντων.
H ομάδα των social media της ΑΑΔΕ έχει ξεκινήσει σαρωτικούς ελέγχους αξιοποιώντας εφαρμογές τεχνητής νοημοσύνης, όπως μετέδωσε η ΕΡΤ.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η έρευνα έχει αναδρομική ισχύ, δηλαδή μπορεί να ανατρέξει και σε αναρτήσεις που έχουν γίνει πριν από χρόνια. Η έρευνα εντοπίζει αυτούς που εμφανίζονται «φτωχοί» στην εφορία και την ίδια στιγμή παρουσιάζονται να ζουν πολυτελώς.
Ανθρωποι της αγοράς, επαγγελματίες, οι οποίοι έχουν μια δραστηριότητα σε Ελλάδα και στο εξωτερικό, κατατάσσουν τους influencers, ανάλογα με τα πιθανά κέρδη που λαμβάνουν, σε:
- NanoInfluencers: Από 1.000 έως 10.000 ακόλουθους εκτιμάται ότι βγάζουν από 20 έως 100 ευρώ ανά ανάρτηση.
- MicroInfluencers: Από 10.000 έως 50.000 ακόλουθους, με κέρδος από 30 έως 200 ευρώ ανά ανάρτηση.
- Mid–TierInfluensers: Από 50.000 έως 500.000 ακόλουθους, με κέρδος από 80 έως 650 ευρώ ανά ανάρτηση.
- MacroInfluencers: Από 500.000 έως ένα εκατομμύριο ακόλουθοι, με κέρδος από 150 έως 1.500 ευρώ ανά ανάρτηση.
- MegaInfluencers: Πάνω από ένα εκατομμύριο ακόλουθοι, με κέρδος πάνω από 1.500 ευρώ ανά ανάρτηση.