Αυτό είναι το φθηνότερο SUV στην Ελλάδα (λίστα με τιμές)
Οι μαζεμένες εξωτερικές διαστάσεις, η μεγάλη απόσταση από το έδαφος, οι τετρακίνητες εκδόσεις και το ήπια υβριδικό σύστημα κίνησης, ταιριάζουν γάντι στο λεπτό πορτοφόλι της πλειοψηφίας του αγοραστικού κοινού.
Η τελευταία γενιά του Suzuki Ignis παρουσιάστηκε το 2016 και πλέον ζει την δεύτερη νιότη της με την ανανεωμένη σειρά του μοντέλου. Εξωτερικά, το Ignis διαθέτει ανασχεδιασμένους προφυλακτήρες με έντονες προστατευτικές ποδιές, νέα μάσκα που παραπέμπει στο Vitara και τρεις επιπλέον αποχρώσεις στην παλέτα: Tough Khaki, Caravan Ivory και Rush Yellow. Τα υπόλοιπα σχεδιαστικά χαρακτηριστικά παρέμειναν ως είχαν, με τη φαρδιά πίσω κολόνα με τις τρεις “χαρακιές” να αποτελεί σήμα κατατεθέν.
Στην καμπίνα, οι αλλαγές επικεντρώνονται στις νέες ταπετσαρίες, στον ανασχεδιασμένο πίνακα οργάνων και στις περισσότερες επιλογές για τις διακοσμητικές φάσες του ταμπλό και της κονσόλας δαπέδου. Η σχεδίαση δεν έχει αλλάξει, οπότε η καλή εργονομία δεν έχει διαφοροποιηθεί, ενώ ο νέος πίνακας οργάνων δείχνει πιο μοντέρνος.
Οι χώροι παραμένουν μεγάλοι για την κατηγορία. Θα βολευτούν με άνεση τέσσερις ενήλικοι, ενώ το συρόμενο πίσω κάθισμα, όπου υπάρχει, αναβαθμίζει σημαντικά την πρακτικότητα αν και σημαίνει δύο πίσω θέσεις και όχι τρεις. Αλλαγές δεν υπάρχουν ούτε στο χώρο αποσκευών που στις δικίνητες εκδόσεις κυμαίνεται από τα 260 έως τα 267 λίτρα και στις τετρακίνητες από τα 204 έως τα 227 λίτρα.
Όλα τα ανανεωμένα Ignis είναι ήπια υβριδικά με αναβαθμισμένο 12βολτο κύκλωμα. Η μπαταρία ιόντων λιθίου μεγάλωσε στα 10 Ah από 3 Ah και συνεργάζεται με τον 4κύλινδρο κινητήρα βενζίνης 1.2 DualJet απόδοσης 83 ίππων και 107 Nm. Ο εναλλάκτης (ISG) αφενός παίζει το ρόλο της μίζας, αφετέρου ανακτά ενέργεια κατά την επιβράδυνση (ως γεννήτρια) ή το ρολάρισμα με σχέση στο κιβώτιο και την αποθηκεύει στην μπαταρία. Με την ενέργεια αυτή, μπορεί να συνδράμει τον βενζινοκινητήρα σε μέτριο φορτίο με επιπλέον 50 Nm από τις 1.600 έως τις 4.000 rpm, με στόχο τη μείωση της κατανάλωσης. Σύμφωνα με την Suzuki, η μέση κατανάλωση κατά WLTP είναι 4,9 λίτρα/100 χλμ. για το 2WD, με την συγκεκριμένη έκδοση να μην χρεώνεται με ετήσια τέλη κυκλοφορίας. Επιπλέον, όλες εκδόσεις μπορούν να εισέρχονται σε καθημερινή βάση στον Δακτύλιο.
Όσοι επιθυμούν το αυτόματο κιβώτιο τύπου CVT θα πρέπει να γνωρίζουν δεν συνδυάζεται με το σύστημα τετρακίνησης AllGrip Auto. Τα τετρακίνητα Ignis έχουν ακόμα Hill Descent Control και Grip Control για χιόνι ή λάσπη, που σε συνδυασμό με τις γωνίες προσέγγισης/ράμπας/διαφυγής 19,8/19,9/39,9 μοιρών αντίστοιχα, την απόσταση των 18 πόντων από το έδαφος και τους κοντούς προβόλους, προσδίδουν πολύ καλές εκτός δρόμους δυνατότητες στο compact SUV της Suzuki.
To Suzuki Ignis διατίθεται σε τρεις εκδόσεις εξοπλισμού, GL, GL+ και GLX, με τις δύο πλουσιότερες να διαθέτουν στον βασικό εξοπλισμό τους μεταξύ άλλων το σύστημα προειδοποίησης αλλαγής λωρίδας, την Dual Camera Brake Support, το σύστημα προειδοποίησης εκτροπής αυτοκινήτου και το 2θέσιο συρόμενο πίσω κάθισμα.
Οι τιμές των δικίνητων εκδόσεων του Suzuki Ignis ξεκινούν από τα 14.400 ευρώ, των τετρακίνητων από τα 15.930 και των αυτόματων από τα 17.310. Επιπλέον, καλύπτεται με εγγύηση για πέντε χρόνια ή 100.000 χλμ..
1.2 Hybrid 83 PS 2WD GL: 14.400 ευρώ
1.2 Hybrid 83 PS 2WD GL+: 15.870 ευρώ
1.2 Hybrid 83 PS 2WD GLX: 17.310 ευρώ
1.2 Hybrid 83 PS 4WD GL: 15.930 ευρώ
1.2 Hybrid 83 PS 4WD GL+: 17.270 ευρώ
1.2 Hybrid 83 PS 4WD GLX: 18.730 ευρώ
1.2 Hybrid 83 PS 2WD Auto GL+: 17.310 ευρώ
1.2 Hybrid 83 PS 2WD Auto GLX: 18.780 ευρώ
Πηγή: carandmotor.gr