Οι τρεις αλλαγές στα φετινά τέλη κυκλοφορίας – Ποιοι θα πληρώσουν περισσότερα

Οι τρεις αλλαγές στα φετινά τέλη κυκλοφορίας – Ποιοι θα πληρώσουν περισσότερα
«Τρώγονται» στο υπουργείο Οικονομικών με τα τέλη κυκλοφορίας. Εκεί που είχε αποφασιστεί να μην υπάρξουν φέτος αλλαγές έτσι ώστε να ξεκινήσει και η εκτύπωση των ειδοποιητηρίων εμπρόθεσμα –κανονικά πρέπει να είναι όλα έτοιμα την 1η Νοεμβρίου- έρχονται πάλι στην επιφάνεια τα σενάρια για αλλαγές.

Στο στόχαστρο του υπουργείου Οικονομικών φαίνεται να μπαίνουν:

1. Τα αυτοκίνητα που κυκλοφόρησαν για πρώτη φορά μετά την 1/11/2010 στους ελληνικούς δρόμους καθώς γι’ αυτά, τα τέλη κυκλοφορίας υπολογίζονται με βάση τους ρύπους. Οι αλλαγές που εξετάζονται είναι οι εξής: Να «ψαλιδιστεί» το όριο της πλήρους απαλλαγής ώστε αυτοκίνητα που σήμερα δεν πληρώνουν τίποτα να επιβαρυνθούν. Σήμερα, το όριο είναι στα 100 γραμμάρια διοξειδίου του άνθρακα ανά χιλιόμετρο. Και άλλες χώρες έχουν περιορίσει τα όρια της πλήρους απαλλαγής. Από το συγκεκριμένο μέτρο θα βρεθούν να πληρώνουν περίπου 50.000-60.000 οδηγοί οι οποίοι σήμερα απαλλάσσονταν πλήρως. Για τα καινούργια αυτοκίνητα, μελετάται επίσης η αλλαγή των ποσών ώστε να επιβαρυνθούν περισσότερο τα ακριβά αυτοκίνητα

2. Το δεύτερο μέτρο που εξετάζεται έχει να κάνει με τα πετρελαιοκίνητα. Η αύξηση της φορολογίας συζητείται επειδή τα πετρελαιοκίνητα έχουν προκαλέσει απώλειες φορολογικών εσόδων από τους ειδικούς φόρους στα καύσιμα. Και καταναλώνουν λιγότερα καύσιμα και το πετρέλαιο κίνησης επιβαρύνεται με λιγότερο ειδικό φόρο κατανάλωσης από ότι η βενζίνη.

3. Η τρίτη αλλαγή, σχετικές πληροφορίες δημοσιεύει σήμερα το Έθνος σε πρωτοσέλιδο δημοσίευμά του, αφορά στα αυτοκίνητα που μπαίνουν στο δακτύλιο. Συζητείται η επιβολή τέλους που θα φτάνει ακόμη και στα 350 ευρώ για τα ΙΧ ή και τα επαγγελματικά οχήματα που κάνουν χρήση του δακτυλίου.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ