Νέα Nissan X-Trail και Juke

Νέα Nissan X-Trail και Juke
Στο golf της Γλυφάδας πραγματοποίησε η ελληνική αντιπροσωπεία της Nissan την πανελλήνια παρουσίαση του ολοκαίνουριου X-Trail, καθώς και του ανανεωμένου στα σημεία Juke.

Του Γιώργου Κ. Ανδρή
[email protected]


Η Nissan έχει συνδέσει το όνομα της στα crossovers και ενισχύει τη θέση με το λανσάρισμα του νέου X-Trail. Το αυτοκίνητο είναι σχεδιασμένο εξ’ αρχής, τοποθετείται πάνω από τα νέα Qashqai και Juke, με τα οποία συμπληρώνεται η γκάμα των crossover της Nissan. Το είδαμε για πρώτη φορά από κοντά στην περασμένη έκθεση της Φρανκφούρτης το Σεπτέμβρη του 2013, το νέο X-Trail είναι να είναι διαθέσιμο για παραγγελίες και στην Ελλάδα, με τις πρώτες παραδόσεις να υπολογίζονται από τον Σεπτέμβριο. Στην εγχώρια αγορά από το 2001 που εμφανίστηκε η πρώτη γενιά, αλλά και με την δεύτερη που παρουσιάστηκε το 2007, κατάφερε και πούλησε πάνω από 10.000 μονάδες, ενώ αντίστοιχα στην Ευρώπη το νούμερο ήταν 1,7 εκατ. αυτοκίνητα. Με το νέο μοντέλο οι ιθύνοντες της εταιρίας ευελπιστούν να πουλάνε περί των 500.000 μονάδων ετησίως.

Σύμφωνα με τα στελέχη της Nissan – Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε, τα νέα X-TRAIL & JUKE, συμπληρώνουν με τον πλέον ιδανικό τρόπο τη γκάμα των μοντέλων της εταιρείας, δημιουργώντας τις προϋποθέσεις για μια επιτυχημένη πορεία. Ιδιαίτερη μνεία έγινε στους κορυφαίους κινητήρες, με τον turbo 1,2 λίτρων της βενζίνης του JUKE, να κλέβει την παράσταση, ως ολόφρεσκος και πρωτοποριακός στην κατηγορία του. Στα μεγάλα ατού του νέου X-TRAIL εκτός του εκπληκτικού πετρελαιοκινητήρα των 1,6 λίτρων (130PS), συγκαταλέγονται η κορυφαία ποιότητα κατασκευής και κύλισης, γεγονός που του προσδίδει δικαίως τον χαρακτηρισμό του premium crossover.

Εκτός από τις εκδόσεις με κίνηση στους εμπρός τροχούς, τα νέα X-TRAIL & JUKE, διατίθενται και με το σύστημα τετρακίνησης ALL – MODE 4x4-i. Σε ότι αφορά το σύστημα μετάδοσης, τα νέα X-TRAIL & JUKE εφοδιάζονται με κιβώτιο 6 ταχυτήτων (εκτός του JUKE 1,5 dCi), ενώ υπάρχουν και συγκεκριμένες εκδόσεις με το ολοκαίνουργιο αυτόματο κιβώτιο Xtronic.

Πάντως κατά την διάρκεια της παρουσίασης τόσο ο κ. Β. Θεοχαράκης όσο και ο κ. Τ. Θεοχαράκης εμφανίστηκαν ιδιαίτερα ικανοποιημένοι κυρίως με το νέο X-Trail το οποίο διατίθεται με κινητήρες χαμηλού κυβισμού οι οποίοι ταιριάζουν «γάντι» για τα ελληνικά δεδομένα.

Επίσης ο κ. Μ. Μπαρκής έκανε μια ενδιαφέρουσα ανάλυση της ελληνικής αγοράς αυτοκινήτου η οποία βασίζεται στις εταιρικές πωλήσεις αλλά παράλληλα δείχνει να καταγράφουν και αυξητικές τάσεις και οι πωλήσεις λιανικής.

Ωστόσο επισήμανε πως οι επόμενοι μήνες θα είναι καθοριστικοί για την πορεία της αγοράς καθώς οι εταιρικές πωλήσεις μειώνονται ενώ οι καταναλωτές θα πρέπει να καταβάλουν σημαντικά ποσά για να εξοφλήσουν την εφορία αλλά και το Φόρο Ακινήτων...

Βέβαια η ψυχή της εκδήλωσης ήταν ο κ. Γ. Μεθενίτης ο οποίος ήταν πάντα πρόθυμος να απαντήσει σε όλες τις ερωτήσεις των δημοσιογράφων.

Oι τιμές διάθεσης του νέου X-Trail ξεκινούν από τις 26.960 ευρώ συμπεριλαμβανομένου του όφελους της απόσυρσης.

Οι τιμές για το ανανεωμένο Juke δεν έχουν ανακοινωθεί αλλά θα κινηθούν στα επίπεδα του απερχόμενου μοντέλου...

Το X-Trail είναι εφοδιασμένο με νέα τεχνολογία, δυναμικό στυλ και εξαιρετικό επίπεδο πρακτικότητας, ενώ συνδυάζει την πολύτιμη κληρονομιά των 4×4 οχημάτων της Nissan, με φρέσκιες ιδέες και τεχνολογίες εμπνευσμένες από τα συναρπαστικά crossover της μάρκας. Βασίζεται πάνω στην πλατφόρμα CMF, το νέο X-TRAIL είναι αφενός ένα αυτοκίνητο υψηλής αντοχής, όπως άλλωστε και ο προκάτοχός του, αφετέρου συνδυάζει το στυλ ενός crossover με την αποτελεσματικότητα, την όμορφη σχεδίαση, τις καινοτόμες τεχνολογίες, μαζί με εξαιρετική άνεση και πρακτικότητα.

Διαθέτει μυώδη σιλουέτα που συνδυάζει τη δύναμη και το πνεύμα της περιπέτειας με ένα κομψό, σπορ προφίλ. Αυτά ενισχύονται από λεπτομέρειες όπως οι εμπρόσθιοι προβολείς ημέρας LED, ενώ ορισμένες εκδόσεις είναι εξοπλισμένες με πλήρη φωτισμό LED, τόσο στη χαμηλή όσο και στην κύρια δέσμη των προβολέων πορείας. Πρακτικότητα και πολυτέλεια επίσης προσδίδουν, λεπτομέρειες όπως η αυτόματα ανοιγόμενη πίσω πόρτα και η ηλεκτρικά ανοιγόμενη πανοραμική οροφή.

Στο εσωτερικό η αναβαθμισμένη ποιότητα των υλικών είναι προφανέστατη, με το αυτοκίνητο να προσφέρει ένα εντελώς νέο περιβάλλον για τους επιβαίνοντες. Σχεδιασμένο από την αρχή προκειμένου να φιλοξενήσει (ως προαιρετική επιλογή) 7 θέσεις, η καμπίνα διαθέτει μια κεκλιμένου τύπου διάταξη των καθισμάτων, εξασφαλίζοντας σε κάθε επιβάτη ανεμπόδιστη θέα προς τα έξω.

Το ταμπλό πολλαπλών επιπέδων έχει σχεδιαστεί με γνώμονα τη σαφήνεια και την ευκολία στην οδήγηση, με την κεντρική κονσόλα να φιλοξενεί με το πλέον εργονομικό σχεδιασμό, το σύστημα Infotainment και τους αεραγωγούς.

Η κεντρική κονσόλα φιλοξενεί το τελευταίας γενιάς σύστημα NissanConnect με μια οθόνη επτά ιντσών, υψηλής ανάλυσης, αλλά και με μια πλειάδα από χαρακτηριστικά συνδεσιμότητας με smartphone.

Το X-Trail είναι διαθέσιμο μόνο με τον εξαιρετικό πετρελαιοκινητήρα 1,6-λίτρων dCi 130, προέλευσης Renault, που εξασφαλίζει οικονομίας καυσίμου με εξαιρετική απόδοση. Με 320Nm ροπής διαθέσιμα από τις 1.750 σ.α.λ. προσφέρει ισχυρή επιτάχυνση σε όλο το φάσμα στροφών του κινητήρα και μπορεί να επιταχύνει από στάση στα 100 km/h σε μόλις 10,5 δευτερόλεπτα (έκδοση 2WD με χειροκίνητο κιβώτιο), ενώ έχει τελική ταχύτητα 188 χλμ/ώρα.

Το μοτέρ είναι καθαρότερο από τον κινητήρα του απερχόμενου μοντέλου και με την κίνηση στους δύο τροχούς και με μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων έχει εκπομπές CO2 μόλις 129 γρ/χλμ, ενώ η Xtronic έκδοση έχει εκπομπές ρύπων στα 135 γρ/χλμ και στην τετρακίνητη έκδοση με το χειροκίνητο κιβώτιο, τα μεγέθη διαμορφώνονται σε 139 γρ/χλμ.

Το αυτοκίνητο είναι διαθέσιμο με κίνηση τόσο στους δύο όσο και στους τέσσερις τροχούς, όπου στη δεύτερη εκδοχή κινείται από το τελευταίας γενιάς ALL MODE 4×4 -i σύστημα μετάδοσης της Nissan. Επίσης είναι εφοδιασμένο με το νέο σύστημα Chassis Control της Nissan, αλλά και με το Safety Shield, το μηχανικό σύνολο του νέου X-TRAIL, εξασφαλίζει στον οδηγό του ένα ακαταμάχητο πακέτο ασφάλειας και άνεσης, όπου κάθε ταξίδι μαζί του είναι μια πραγματική απόλαυση. Επίσης, άλλα τεχνολογικά καλούδια που είναι προικισμένο είναι το σύστημα πέδησης έκτακτης ανάγκης (Forward Emergency Braking), Around View Monitor με έξυπνη υποβοήθηση στάθμευσης, υποστήριξη προσοχής του οδηγού (Driver Attention Support), σύστημα αναγνώρισης σημάτων οδικής κυκλοφορίας (Traffic Sign Recognition), προειδοποίηση απότομης αλλαγής λωρίδας κυκλοφορίας (Lane Departure Warning), προειδοποίηση τυφλού σημείου (Blind Spot Warning), σύστημα ανίχνευσης κινούμενων εμποδίων (Moving Object Detection) και υποβοήθηση υψηλής δέσμης προβολέων (High Beam Assist).

Oι τιμές διάθεσης του νέου X-Trail ξεκινούν από τις 26.960 ευρώ συμπεριλαμβανομένου του όφελους της απόσυρσης.

Έχοντας υπάρξει ο πρωτοπόρος στην κατηγορία των compact crossovers, για κάτι λίγο περισσότερο από τρία χρόνια , το Juke, έρχεται πλήρως ανανεωμένο για να εδραιώσει το ανταγωνιστικό του πλεονέκτημα, στη συγκεκριμένη κατηγορία. Διατηρώντας στο ακέραιο τον μοναδικό και εντελώς πρωτότυπο σχεδιασμό του, το νέο αυτοκίνητο επιβεβαιώνει με τον πλέον αδιαμφισβήτητο τρόπο την ηγετική θέση της Nissan στην αγορά των compact crossovers.

Οι αλλαγές δεν είναι εκτεταμένες και περιλαμβάνουν μια νέα σχεδίαση στο μπροστινό και πίσω μέρος του, με μεγαλύτερη έμφαση τόσο στη premium φινέτσα όσο και στον σπορ χαρακτήρα. Αλλαγές έγιναν και στο σχήμα του χώρου αποσκευών με αποτέλεσμα να αυξήσουν –στα δικίνητα μοντέλα- την χωρητικότητα κατά 40% φτάνοντας τα εντυπωσιακά για την κατηγορία 354 λίτρα.

Το νέο Juke είναι διαθέσιμο με τρεις κινητήρες, έναν νέο, έναν σημαντικά αναβαθμισμένο και τον ήδη πολύ καλό 1.5 dCi diesel που δεν υπέστη ιδιαίτερες αλλαγές. Νέος για το Juke είναι ο 1.2 λίτρων DIG-T κινητήρας που αντικαθιστά τον 1600άρη με τα 115 άλογα. Χάρη στην υπερτροφοδότηση και τον άμεσο ψεκασμό, ο 1200άρης παράγει 115 άλογα αλλά πιο σημαντικά, 190 Nm ροπής εκπέμποντας 126 gr/km CO2 και καταναλώνοντας 5.5 λίτρα καυσίμου ανά 100 χιλιόμετρα (στον μικρό κύκλο). Στην γκάμα υπάρχει και ο υπάρχον 1.6 DIG-T βενζινοκινητήρας με 190 ίππους. Ο κινητήρας αυτός πληροί τις Euro6 προδιαγραφές και εκπέμπει 139 gr/km CO2 –στις δικίνητες εκδόσεις-. Εκτός από το μηχανικό 6-τάχυτο κιβώτιο, ο 1600άρης DIG-T προσφέρεται και με το extra Xtronic CVT κιβώτιο που βελτιώνει περαιτέρω την κατανάλωση, τις επιδόσεις και τις εκπομπές ρύπων.

Οι τιμές για το ανανεωμένο Juke δεν έχουν ανακοινωθεί αλλά θα κινηθούν στα επίπεδα του απερχόμενου μοντέλου...

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ