Η Stellantis θα επενδύσει στο ιστορικό ιταλικό εργοστάσιο Mirafiori
Το έργο Mirafiori θα ολοκληρωθεί έως το 2025 και θα φιλοξενήσει τουλάχιστον 10.000 εργάτες της Stellantis
Η αυτοκινητοβιομηχανία Stellantis θα επενδύσει έως και 200 εκατομμύρια ευρώ για να διασφαλίσει ότι το ιταλικό Mirafiori, η ιστορικό περιοχή της Fiat, θα παραμείνει μια από τις κύριες τοποθεσίες για το πρόγραμμα «πράσινη πανεπιστημιούπολη».
Το Mirafiori, το οποίο βρίσκεται στο Τορίνο, θα καταταχθεί μαζί με το Poissy στη Γαλλία και το Russelsheim στη Γερμανία ως μέρος ενός σχεδίου που στοχεύει στη μετατροπή των κορυφαίων εγκαταστάσεων της Stellantis σε νέες βάσεις ουδέτερου άνθρακα για το σχεδιασμό, τα Ε&Α και τις κεντρικές λειτουργίες του ομίλου.
«Επανεξετάζουμε τα εμβληματικά μας κτίρια για να ανταποκριθούν καλύτερα στους νέους υβριδικούς τρόπους εργασίας μας, καθώς ένας σημαντικός αριθμός συναδέλφων μας εκμεταλλεύεται την ευέλικτη τηλεργασία, ενώ συμβάλλει επίσης στη μείωση του αποτυπώματος άνθρακα της εταιρείας», δήλωσε ο Xavier Chéreau, Stellantis Chief Human Resources & Transformation Officer.
Το έργο Mirafiori θα ολοκληρωθεί έως το 2025. Θα φιλοξενήσει τουλάχιστον 10.000 εργάτες της Stellantis, ανέφεραν τα συνδικάτα σε ανακοίνωση μετά τη συνάντηση με τον Chéreau στο Τορίνο.
Περίπου το 60% αυτών των εργαζομένων θα είναι μηχανικοί, είπε ο Chereau σύμφωνα με εκπρόσωπο του Stellantis
Η συνολική επένδυση ήταν δύσκολο να προσδιοριστεί ποσοτικά, αλλά θα μπορούσε συνολικά να φτάσει τα 200 εκατομμύρια ευρώ, πρόσθεσε ο Chéreau, αφού η Stellantis είπε νωρίτερα σε ανακοίνωσή της ότι θα πραγματοποιούσε μια «τριψήφια» επένδυση εκατομμυρίων ευρώ.
Ο Gianluca Ficco του συνδικάτου μεταλλουργών UILM είπε ότι η ανακοίνωση της Δευτέρας ήταν απτή απόδειξη της δέσμευσης της Stellantis να επενδύσει στην Ιταλία και να συνεχίσει την ενεργειακή μετάβαση.
Η Stellantis ανακοίνωσε πέρυσι ότι επενδύει στο Mirafiori για να αυξήσει την παραγωγή ηλεκτρικών κιβωτίων διπλού συμπλέκτη (eDCT) και να κάνει το εργοστάσιο τον κύριο κόμβο του ομίλου για τη λεγόμενη επιχείρηση «κυκλικής οικονομίας», εστιάζοντας στην επισκευή και αποσυναρμολόγηση οχημάτων και την επαναχρησιμοποίηση εξαρτημάτων.