Γιάννης Τασιόπουλος «ΧΡΗΜΑ Plus»: "Η κρίση δεν σημαίνει υποχρεωτικά και κατάρρευση των πάντων".

Γιάννης Τασιόπουλος «ΧΡΗΜΑ Plus»: "Η κρίση δεν σημαίνει υποχρεωτικά και κατάρρευση των πάντων".
Mία νέα εφημερίδα «γεννιέται» το Σάββατο. Το «ΧΡΗΜΑ Plus» είναι το νέο παιδί της ενημέρωσης που μπαίνει με μεγάλες φιλοδοξίες στην δύσκολη αγορά τύπου που οι σημερινές συγκυρίες την κάνουν πιο δύσκολη .

Ο διευθυντής της εφημερίδας, ο Δημοσιογράφος Γιάννης Τασσιόπουλος εξηγεί το νέο εγχείρημα που είναι μία προσπάθεια που γίνεται από μία εταιρεία τη MEDIHOLD AE που έχει ήδη μία δεκαετή πετυχημένη πορεία στο χώρο.

Συνέντευξη στον Σπύρο Μπίλια

Σε αυτήν την οικονομική συγκυρία πως πήρατε την απόφαση να εκδώσετε νέα εφημερίδα.

Ας ξεκαθαρίσουμε ότι δεν είναι νέα εφημερίδα. Το «Χρήμα Plus» είναι η εξέλιξη της οικονομικής εφημερίδας «Χρήμα Τρίτη», που εκδοτικά και επιχειρηματικά στάθηκε με αξιοπρέπεια μέσα σε ένα περιβάλλον το οποίο, όπως γνωρίζετε καλά, είχε πολλές στρεβλώσεις.
Δεν αφήνουμε πίσω το «Χρήμα Τρίτη», απλά κάνουμε ένα βήμα παραπάνω, προχωράμε μπροστά με το «Χρήμα Plus». Σαφώς και είναι δυσμενές το περιβάλλον μέσα στο οποίο ξεκινάμε τη νέα μας προσπάθεια. Έχουμε όμως τη δυνατότητα, ως δημοσιογραφική ομάδα και στη συνέχεια ως επιχείρηση, η ανανέωση την οποία κάνουμε στην εφημερίδα μας, να γεννήσει ένα έντυπο προσαρμοσμένο στις νέες συνθήκες που επικρατούν και στις νέες ανάγκες που έχει ο πολίτης.

Ποιος θα είναι ο χαρακτήρας της, σήμα κατατεθέν της;

Το «Χρήμα Plus» θα δίνει έμφαση στον χώρο της πολιτικής και της πραγματικής οικονομίας. Στόχος της έκδοσης είναι να αναδεικνύει θέματα που έχουν άμεση συνάρτηση με τις πραγματικές, ρεαλιστικές σύγχρονες ανάγκες, να δίνει ενημέρωση και απαντήσεις σε ζητήματα που απασχολούν τον πολίτη, μέσα από την εκλαϊκευμένη ανάλυση των δυσνόητων εξελίξεων που καταγράφονται στον χώρο της πολιτικής, της οικονομίας, αλλά και της κοινωνίας. Και αυτά, βέβαια, από ένα επιτελείο έμπειρων και έγκυρων συντακτών και σχολιαστών, με γνώμονα πάντα τις αρχές της ολοκληρωμένης και σε βάθος ενημέρωσης.

Η αγορά του Σαββάτου παρουσιάζει σημαντικέςπροκλήσεις. Γιατί επιλέξατε να μπείτε σε αυτήν την αγορά;

Κρίση δεν σημαίνει υποχρεωτικά και κατάρρευση των πάντων. Το στοίχημα είναι να «δεις» τις ευκαιρίες που δημιουργούνται και να χτίσεις καινούργια πράγματα. Για εμάς αυτό είναι το κατάλληλο timing της ωρίμανσης και της υλοποίησης μιας ιδέας με την οποία «φλερτάραμε» εδώ και καιρό. Το στοίχημα είναι να ανταποκριθούμε με επιτυχία στις υψηλές απαιτήσεις αυτής της αγοράς. Αυτό το στοίχημα θέλουμε να κερδίσουμε και πιστεύουμε πραγματικά ότι έχουμε τη δυνατότητα να το κάνουμε.

Ποια θα είναι τα στοιχεία της εφημερίδας, τα οποία αναμένεται να λειτουργήσουν ως ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα γι’ αυτή;

Μια «δεμένη» ομάδα, με γνώση και εμπειρία, ξεκάθαρο προσανατολισμό, αλλά κυρίως με ευελιξία και δυνατότητα προσαρμογής στα δεδομένα που συνεχώς αλλάζουν στο χώρο των εκδόσεων, είναι νομίζω το σημαντικότερο πλεονέκτημα στην προσπάθεια που ξεκινάμε. Σε συνδυασμό, βέβαια, με την αξιοπιστία και την εγκυρότητα που έχουμε κατακτήσει αυτά τα χρόνια, όπως αποτυπώνεται στην εμπιστοσύνη των αναγνωστών μας.

Πως περιμένετε να σας αντιμετωπίσει η διαφημιστική αγορά;

Αναφέρθηκα προηγουμένως στην εμπιστοσύνη που μας δείχνει όλα αυτά τα χρόνια το αναγνωστικό κοινό. Εμπιστοσύνη που ίσως δεν αποτυπώνεται σε... ιλιγγιώδεις πωλήσεις, ωστόσο αποτυπώνεται στη σταθερότητα του κοινού μας, στην πιστότητα και στη σχέση που έχουμε αναπτύξει μαζί τους. Αυτό δεν είναι αυτονόητο. Αυτό το χτίζεις, με βασικό υλικό το καλό προϊόν. Εμείς αυτό ξέρουμε να κάνουμε. Να «παράγουμε» καλό προϊόν. Και αυτό θα συνεχίσουμε να κάνουμε με το «Χρήμα Plus».

Οι επιχειρήσεις του Τύπου περνάνε δύσκολες μέρες. Βλέπετε φως στο τούνελ;

Η κρίση την οποία βιώνουμε, πιστεύω ότι θα φέρει στο τέλος εξυγίανση και στο χώρο του Τύπου. Είναι γνωστό, άλλωστε, πως όταν βουλιάζει το καράβι, τα... «ποντίκια πέφτουν στη θάλασσα πρώτα».Οι άνθρωποι του Τύπου θα μείνουν πάνω στο καράβι και παίρνοντας στα χέρια τους το τιμόνι, πιστεύω ότι θα οδηγηθούμε σε νερά πιο ήρεμα, πιο καθαρά από αυτά στα οποία βρισκόμαστε σήμερα. Γι’ αυτό και το δικό μας σύνθημα είναι: «Χρήμα Plus: Περισσότερη εφημερίδα».

Πριν λίγες ημέρες προχωρήσατε και στην ανανέωση του
xrimaonline.gr. Ποντάρετε και στο διαδίκτυο;

Έχει βγει «στον αέρα» το ανανεωμένο site μας, xrimaonline.gr, επανασχεδιασμένο και προσαρμοσμένο στις απαιτήσεις της πιο έγκυρης online ενημέρωσης. Πιστεύουμε ότι θα αποτελέσει μια ήρεμη δύναμη στα χώρο του ίντερνετ και φυσικά θα είναι άμεσα συνδεδεμένο με τη νέα εφημερίδα. Και βέβαια, ιδιαίτερο βάρος ρίχνουμε και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, όχι μόνο επειδή αναγνωρίζουμε την παρέμβασή τους σήμερα, αλλά και επειδή αντιλαμβανόμαστε το ρόλο που θα παίξουν στο άμεσο μέλλον.