Στον «αέρα» το αναβαθμισμένο e-katanalotis – Τι περιλαμβάνει η νέα πλατφόρμα

Στον «αέρα» το αναβαθμισμένο e-katanalotis – Τι περιλαμβάνει η νέα πλατφόρμα

Πηγή άντλησης των τιμών των προϊόντων είναι το κεντρικό eshop κάθε αλυσίδας, ενώ οι τιμές ενημερώνονται καθημερινά στις 10:00.

Στον «αέρα» βρίσκεται εδώ και λίγες ώρες η αναβαθμισμένη εκδοχή της ηλεκτρονικής πλατφόρμας e-katanalotis του υπουργείου Ανάπτυξης – του ιστοτόπου που αποτελεί σήμερα ένα βασικό παρατηρητήριο των τιμών αγοράς βασικών ειδών σούπερ μάρκετ.

Οι διαδικασίες επανασχεδιασμού της ψηφιακής πλατφόρμας είχαν από καιρό εξαγγελθεί από την ηγεσία του υπουργείου Ανάπτυξης, με στόχο ο καταναλωτής να αποκτήσει ένα ακόμη πιο αναβαθμισμένο «εργαλείο» στα χέρια του στην κατεύθυνση επέκτασης των δυνατοτήτων σύγκρισης των τιμών της αγοράς, την ώρα που τα ελληνικά νοικοκυριά εξακολουθούν να βρίσκονται αντιμέτωπα με το «σκληρό πρόσωπο» της ακρίβειας.

Τι περιλαμβάνει η αναβαθμισμένη πλατφόρμα

Η νέα πλατφόρμα εμφανίζεται πιο ζωντανή και πιο διαδραστική, ενώ οι κατηγορίες και οι υποκατηγορίες των προϊόντων είναι πλέον πιο διακριτές, διανθισμένες με περισσότερες φωτογραφίες, με στόχο τη μεγαλύτερη δυνατή διευκόλυνση των καταναλωτών.

Πηγή άντλησης των τιμών των προϊόντων είναι το κεντρικό eshop κάθε αλυσίδας, ενώ οι τιμές ενημερώνονται καθημερινά στις 10:00.

Όπως είχε προαναγγείλει ο υπουργός Ανάπτυξης, Κώστας Σκρέκας, το νέο e-katanalotis παρέχει τη δυνατότητα στους καταναλωτές να δημιουργήσουν το προσωπικό τους καλάθι, ώστε να υπάρχει πληρέστερη εικόνα για το τι καλούνται να πληρώσουν. Μέχρι πρότινος υπήρχε η δυνατότητα σύγκρισης μεμονωμένων ειδών, ενώ πλέον μπορεί να δημιουργηθεί ένα συνολικό καλάθι προϊόντων. Παράλληλα, παρέχονται και χάρτες, ώστε ο καταναλωτής να είναι σε θέση να γνωρίζει σε ποια καταστήματα σούπερ μάρκετ κοντά στο σπίτι του πωλούνται τα προϊόντα σε πιο οικονομικές τιμές.

Σύμφωνα δε με τον κ. Σκρέκα, στόχος είναι στον νέο e-katanalotis να υπάρχουν πάνω από 3.000 κωδικοί προϊόντων, ήτοι το 70-80% των προϊόντων ευρείας κατανάλωσης.

Η νέα πλατφόρμα «φιλοξενεί» και τις πρωτοβουλίες του υπουργείου Ανάπτυξης που «τρέχουν» τη δεδομένη χρονική περίοδο, όπως είναι το «καλάθι του Πάσχα» και το «καλάθι των νονών», καθώς και το «καλάθι των οπωροκηπευτικών» που βρίσκεται σε ισχύ εδώ και μήνες.

Όπως και στην προηγούμενη εκδοχή της πλατφόρμας, έτσι και στο νέο e-katanalotis περιλαμβάνονται τα τρέχοντα φυλλάδια προσφορών των αλυσίδων σούπερ μάρκετ.

Παράλληλα, παρέχονται χρήσιμες πληροφορίες για τον καταναλωτή, όπως τα δικαιώματα των καταναλωτών, ενημερωτικά έντυπα, σχετική νομοθεσία κλπ.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ